Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.ORAWSKIE-CIACHO.PL

(obowiązuje od dnia 01 stycznia2025  roku)


I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem sklepu internetowego www.orawskie-ciacho.pl (Sklep Internetowy) jest Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek, Orawka 70a 34-480 Jabłonka, NIP 7352841340.
  2. Sklep Internetowy sprzedaje dostępne aktualnie w ofercie artykuły, w szczególności ciasta, torty, pieczywo. Dokonanie zakupu jest możliwe po złożeniu zamówienia, o którym mowa w szczególności w pkt. II – Realizacja zamówienia (Zamówienie).
  3. Administratorem danych osobowych jest Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek wskazana
    w punkcie 1.
  4. Informacje podawane przez Klienta, umożliwiające realizację Zamówienia, powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Podanie nieprawdziwych, nieaktualnych lub niedokładnych danych uniemożliwia realizację Zamówień ze Sklepu Internetowego.
  5. Realizacji zakupów przez Klienta jest możliwa bez rejestracji jak i po zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym. W celu zamówienia towarów, należy prawidłowo wypełnić formularz zamówienia i jego przesłanie poprzez stronę internetową dostępną pod adresem www.orawskie-ciacho.pl. Zarejestrowani użytkownicy mają możliwość skorzystania z dodatkowych opcji, przede wszystkim umożliwia podgląd historii poprzednio dokonanych zakupów. 
  6. Realizacja Zamówienia możliwa jest na terenie Polski.
  7. Wszystkie ceny artykułów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają VAT według aktualnie obowiązującej stawki) (Ceny).
  8. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany Cen, wprowadzania nowych artykułów do sprzedaży. Zmiany, o których mowa powyżej nie naruszają praw Klientów, którzy zawarli umowę sprzedaży artykułów oferowanych przez Sklep Internetowy przed dokonaniem w/w zmian. Ostateczna Cena jest każdorazowo potwierdzana Klientowi w momencie wyboru opcji „DODAJ DO KOSZYKA”, przed wysłaniem Zamówienia. Cena w „KOSZYK” uwzględnia ewentualne zniżki uzyskane na skutek wykorzystania kodów rabatowych. Do każdego zrealizowanego Zamówienia dołączana jest faktura VAT, na życzenie Klienta.
  9. Wszelkie informacje na temat aktualnych akcji promocyjnych i rabatowych obowiązujących w Sklepie Internetowym, obowiązujących w chwili składania Zamówienia przez Klienta, są zamieszczane na stronie internetowej Sklepu Internetowego bądź wysyłane po przez newsletter.

II REALIZACJA ZAMÓWIENIA


1. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym Klient może być zarejestrowany i zalogowany lub może złożyć zamówienie jako osoba niezarejestrowana
a) dokonać wyboru towaru (towarów) zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego – z dostępnej aktualnie oferty – podając, jeśli opcja jest dostępna, kolorystykę, rozmiar, inne cechy opcjonalne charakterystyczne dla towaru oraz ilość, a następnie dodać kolejno „DODAJ DO KOSZYKA” wybrane towary.
b) w przypadku zamówień telefonicznych wskazać cechy, o których mowa w lit. a powyżej pracownikowi Biura Obsługi Klienta Sklepu Internetowego (dalej zwanego BOK).
c) po zakończeniu wyboru towaru (towarów) wybrać przycisk „KOSZYK”.
d) następnie dokonać, spośród aktualnie dostępnych opcji, wyboru formy dostawy lub dokonać usunięcia towaru/towarów z „KOSZYKA”. Jeżeli Klient korzysta z kodu rabatowego, powinien na tym etapie wpisać go w przeznaczonym do tego miejscu.

Polityka rabatowa

Firma Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek, przygotowała dla Państwa korzystne zniżki.

Obowiązujące rabaty:

Wartość koszykaRabat
150 zł – 299 zł5% bonifikaty
300 zł – powyżej10% bonifikaty

Rabaty naliczane są automatycznie w koszyku.


e) następnie podać dane umożliwiające realizację zamówienia lub ewentualnie dokonać logowania do konta Klienta w Sklepie Internetowym. Najpóźniej na tym etapie Klient powinien zapoznać się i potwierdzić zapoznanie się oraz akceptację niniejszego regulaminu, oraz udzielić pozostałych przewidzianych zgód. Udzielenie powyższych informacji jest dobrowolne, jednakże konieczne dla realizacji zamówienia. Następnie należy wybrać metodę płatności.
f) wybrać sposób płatności oraz dostawy. W zależności od dokonanego wyboru Klient proszony jest o postępowanie zgodnie ze wskazanymi wytycznymi.
g) zatwierdzić zamówienie przyciskiem „KUPUJĘ I PŁACĘ” potwierdzającym wolę zakończenia zamówienia i chęć zawarcia umowy. Z chwilą zatwierdzenia zamówienia odpowiednim przyciskiem dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów. Jednakże Sprzedawca zastrzega własność rzeczy do momentu uiszczenia ceny sprzedaży przez Klienta. Miejscem zawarcia umowy jest siedziba Sprzedawcy.
2. W przypadku zamówień telefonicznych wskazane powyżej czynności wykonuje pracownik BOK uzgadniając uprzednio z Klientem poszczególne opcje wyboru.
3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresów przerw technicznych określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie Sklepu Internetowego. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są wyłącznie w godzinach pracy BOK tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 17:00.
4. Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji Zamówienia, w przypadku, gdy dane podane przez Klienta, a niezbędne do realizacji Zamówienia są niepełne lub błędne. O każdorazowym odstąpieniu od realizacji Zamówienia KML KONRAD LEGUTKO niezwłocznie powiadomi Klienta oraz wskaże przyczynę ww. odmowy.
5. Artykuły oferowane w Sklepie Internetowym są towarami aktualnie dostępnymi lub z opcją na zamówienie. Jednakże, w wyjątkowych sytuacjach – w szczególności w przypadku równoczesnego złożenia Zamówienia na ten sam towar przez kilku Klientów – może się zdarzyć, że towar nie będzie dostępny. W takich sytuacjach – to jest w razie niemożliwości realizacji zamówienia w części lub całości, każdorazowo, również w przypadku zamówienia telefonicznego Klient zostanie poinformowany wiadomością e – mail o wartości i ilości sztuk zrealizowanego Zamówienia i dacie wysyłki. W razie dokonania przez niego płatności – kwota za niezrealizowaną część Zamówienia zostanie niezwłocznie zwrócona. W przypadku, gdy częściowa realizacja Zamówienia jest z jakichkolwiek przyczyn niezgodna z oczekiwaniem Klienta, Klientowi przysługuje prawo odstąpienia w całości od złożonego zamówienia poprzez przesłanie wiadomości e-mail z taką informacją na adres biuro@orawskie-ciacho.pl
6. Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia i zawarcie umowy w drodze komunikatu nadawanego w drodze informacji e-mail, przesyłanego na adres poczty Klienta podany w formularzu zamówienia lub pracownikowi BOK, potwierdzającego ilość produktów, wartość zamówienia, rodzaj dostawy, rodzaj płatności oraz dane teleadresowe Klienta. W przypadku nie otrzymania ww. potwierdzenia niezwłocznie lub w razie wątpliwości, albo gdy nie dokonywano zamówienia w Sklepie Internetowym – Klient lub inna osoba proszona jest o kontakt telefoniczny lub mailowy z BOK.
7. Z chwilą otrzymania Potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.
8. Klient wyraża zgodę na dostarczenie dokumentów sprzedaży w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w Zamówieniu, przy rejestracji lub w przypadku zamówienia telefonicznego pracownikowi BOK. Dokumenty te będą wysłane z potwierdzeniem ich otrzymania.

III WARUNKI PŁATNOŚCI I WYSYŁKI TOWARU

1. Płatność za zakupiony towar może zostać dokonana wedle wyboru Klienta z góry – przelewem tradycyjnym, przelewem internetowym lub kartą płatniczą.

  • Przelew tradycyjny:

Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek

Orawka 70a
34-480 Jabłonka

IBAN: PL34879900010007009831300001
SWIFT CODE:POLUPLPRXXX

  • Płatność elektroniczna:

najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności Przelewy24 oraz PayPal do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.


2. Zamówione towary są dostarczane na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, przy czym koszt dostawy w każdym przypadku uwidoczniony jest po wyborze sposobu dostawy.

Ogólne zasady wysyłki

Paczki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 dni od momentu otrzymania zapłaty.

Koszty wysyłki

Sposób dostawyPrzedpłataCzas dostarczenia (dni roboczych)
Kurier DPD15 zł brutto1-2

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i należy sprawdzać czy opakowanie przesyłki nie jest w żaden sposób uszkodzone.

Jeżeli uszkodzone jest opakowanie należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody.

W przypadku niestandardowych zamówień koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie.


3. Przy wyborze wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD – w przypadku niezastania Klienta pod wskazanym adresem kurier zostawia awizo z kontaktem do najbliższego oddziału. W następnym dniu roboczym po awizacji ponawiana jest próba doręczenia wysyłki. W razie, gdy i druga próba kończy się niedoręczeniem, Kurier pozostawia drugie awizo. W przypadku, gdy po wtórnej awizacji nie dojdzie do doręczenia – przesyłka zostaje wstrzymana w magazynie do wyjaśnienia sprawy. Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu kolejnej dostawy.
4. Czas realizacji zamówienia przez Sprzedawcę – to jest przekazania zamówienia do wysyłki – wynosi do 48h od momentu złożenia Zamówienia (w dni robocze).
5. Do każdego przesłanego towaru załączony jest dowód zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu.
6. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera Klient proszony jest o sprawdzenie w obecności przewoźnika/spedytora kompletności zawartości przesyłki, stanu opakowania zewnętrznego i stanu zamówionego towaru oraz niezwłoczne zgłoszenie do Sklepu Internetowego stwierdzonych wad, braków w Zamówieniu lub uszkodzeń opakowania zewnętrznego.


IV PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Informacje o towarach podane na stronie www.orawskie-ciacho.pl, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Złożenie przez Klienta zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „potwierdzenie zamówienia”, zawierającą wszystkie istotne elementy Zamówienia. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta tejże wiadomości e-mail zatytułowanej „potwierdzenie zamówienia”, zawierającej ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. Ta wiadomości e-mail stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy z Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek

  1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego www.orawskie-ciacho.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny.

Natomiast zgodnie z art. 10 ust. 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów, prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  • rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek, przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy;
  • towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
  • towarów lub świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

W związku z powyższym, prawo do odstąpienia od umowy w sklepie internetowym www.orawskie-ciacho.pl jest ograniczone dla towarów takich jak wyroby cukiernicze i wyroby piekarnicze.

Klient ma prawo odstąpić od umowy i anulować zamówienia jeśli zrobi to z odpowiednim wyprzedzeniem i w regulaminowo określony sposób. W tym celu konieczne jest zgłoszenie drogą mailową lub telefoniczną w ciągu 60 minut po złożeniu zamówienia w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta. W przypadku przekroczenia tego czasu należy kierować zapytanie dotyczące opcji odstąpienia od umowy i anulacji kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (BOK), które to sprawdzi na jakim etapie jest wykonanie umowy.


V REKLAMCJE

1. Reklamacje należy kierować bezpośrednio na adres: biuro@orawskie-ciacho.pl

2. Firma Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od jej złożenia i zaproponuje rozwiązanie. Jeśli klient w ciągu 7 dni od otrzymania propozycji rozwiązania reklamacji nie ustosunkuje się do niej – reklamacja zostanie zamknięta..

Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i dokładnie rozpatrywana przez nasze Biuro Obsługi Klient. Po wyjaśnieniu przyczyny i charakteru problemu z produktem oferujemy Klientowi odpowiednie propozycje rekompensaty.

Reklamacje dotyczące wyglądu produktu powinny zostać złożone z załącznikiem – jego zdjęciem.

VI OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych, którym jest Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek, w tym w szczególności: imienia, nazwiska, numeru telefonu i pełnego adresu, które w ilości niezbędnej mogą dodatkowo być udostępnione firmie kurierskiej, lub operatorowi płatności jedynie w celu realizacji Zamówienia. Zgoda ta może być cofnięta przez Klienta w dowolnej chwili. W tym celu należy skontaktować się z Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek. Ponadto – podane przez Klienta informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa. 

Dane osobowe Klienta są gromadzone z należytą starannością.

Podanie ww. danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości składania Zamówień w Sklepie Internetowym lub korzystania z innych opcjonalnych korzyści.

Wyrażenie zgody na przesyłanie newslettera oznacza, że adres email Klienta będzie wykorzystywany w celach marketingowych produktów Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek. Zgoda może być cofnięta przez Klienta w dowolnej chwili. W tym celu należy skorzystać z odpowiedniej zakładki znajdujące się w wysłanym newsletterze lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta

Klient ma prawdo do pozyskania informacji o treści przechowywanych danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania, lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia, lub uaktualnienia przechowywanych o nim informacji. Prosimy w tym celu o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

VII POLITYKA COOKIES

Orawskie Ciacho s.c. Halina i Stanisław Zborek może wykorzystywać pliki cookies. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez Sklep Internetowy i przechowywane na komputerze, zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Klienta z witryny www.orawskie-ciacho.pl Sklepu Internetowego. Pliki cookies wykorzystywane są przez Sklep Internetowy w celu obsługi witryny oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez Klientów zakupów. Pliki cookies wykorzystywane przez Sklep Internetowy mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania z witryny i służą do przechowywania informacji takich jak hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z witryny. W każdym wypadku Klient może zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki.

VIII POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejszy regulamin stanowi integralną cześć, zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta, umowy sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.
2. Możliwe jest skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (ADR).
3. Informacje na temat ADR dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Klient będący Konsumentem może w szczególności zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Klient uprawniony jest ponadto do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, a także może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona praw Konsumentów.
4. W razie pozostałych wątpliwości sugerujemy kontakt pod adresem e-mail: biuro@orawskie-ciacho.pl lub numerem telefonu +48 505 105 743 (od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-17:00).
5. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

IX Opcja rezygnacji z plików cookies dla reklam RTB

Do świadczenia usług zautomatyzowanego modelu zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym (RTB) Sprzedawca stosuje technologie takie jakie pliki cookie czy sygnalizatory sieci. Sprzedawca oferuje także opcję rezygnacji z otrzymywania plików cookies za pomocą tzw. „opt-out cookies”, które zablokuje umieszczanie tego typu plików w systemie komputera. Opcja ta zapobiegnie kojarzeniu konkretnych informacji z przeglądarką. W razie korzystania z kilku przeglądarek internetowych, lub kilku komputerów, operacja rezygnacji z plików cookies będzie musiała zostać przeprowadzona osobno na każdej z tych przeglądarek/komputerów. Zrezygnować z opcji plików cookies można dokonując „kliknięcia” pomarańczowego przycisku (opt-out) na podstronie sieci znajdującej się tutaj.

 X Złożenie zamówienia nie gwarantuje, że zamówienie zostanie w 100% zrealizowane ze względu na bardzo dużą rotację towaru. W tym wypadku nadpłata zostanie zwrócona w ciągu 3 dni roboczych.

Koszyk